Laat maar spelen
Uitgevoerd door: Fyr Toneel
Datum: Nader te bepalen
Tijd: Nader te bepalen
Locatie: In overleg/op een school
Tijdsduur: Afhankelijk van het gekozen programma
Discipline: Drama
Training ‘Laat maar Spelen’
Wil jij de leerkrachten van jouw school allemaal enthousiast krijgen voor Laat maar Spelen?
Heb je behoefte om de auteur zelf een les te zien geven aan jouw klas?
Of wil je een training over hoe je door middel van de procesgerichte didactiek je team en de kinderen inspireert en stimuleert om hun eigen vaardigheden te ontwikkelen?
Ben je benieuwd hoe je met je team een eigen leerlijn kunt maken?
Wil je weten hoe je de digitale lessen handig kunt inzetten in jullie schoolprogramma?
Vraag dan een aan training van Laat maar Spelen, gegeven door auteur José Runhaar.
José gaat vooraf in gesprek met jouw school om de training zo goed mogelijk af te stemmen op jullie vraag. We zoeken samen naar welke ondersteuning gewenst is en José stemt haar training daarop af.
Hoe kan José begeleiden?
· Voorlichting
Korte introductie op de methode met didactische onderbouwing en uitleg over de werking van de website.
· Vaardighedentraining
Je kunt je vaardigheden voor drama vergroten met een training in technieken, (spel) aspecten, (na)beschouwen en evalueren.
· Coaching
Opzetten van een eigen leerlijn en begeleiding van individuele leerkrachten.
· Gast in de klas
We geven als vakdocent les in jouw klas.
Kenmerken van een Laat maar Leren training
· Professionaliteit
De trainingen worden verzorgd door ervaren professionals.
· Maatwerk
Elke training wordt op maat gemaakt.
· Enthousiasme
Trainingen hebben als doel leerkrachten te enthousiasmeren voor het vak.
· Voorbeeldfunctie
Zelf een Laat maar Spelen les ondergaan geeft direct een beeld van de werking van de didactiek.
· Zelfvertrouwen
Tijdens de training is er altijd aandacht voor het vergroten van het zelfvertrouwen van leerkrachten.